ul. Andersa 1B/6

43-100 Tychy

+48 531 201 256

Szybki kontakt

Pon - Pią 8:00 - 17:00

Godziny dostępności

HELPDESK- ZEWNĘTRZNY SUPPORT IT

Helpdesk Start

Dla start-up

799
/m-c
  • Wsparcie IT: 5h
  • Rozliczenie: 60 min
  • Maks czas reakcji: 48h
  • Maks ticketów: 5

Helpdesk Pro

Dla dużych firm

2999
/m-c
  • Wsparcie IT: 30h
  • Rozliczenie: 15 min
  • Maks czas reakcji: 12h
  • Maks ticketów: 120

Helpdesk Premium

Dla wymagających

4899
/m-c
  • Wsparcie IT: 60h
  • Rozliczenie: 15 min
  • Maks czas reakcji: 4h
  • Maks ticketów: 240

Sprawdź, co daje Ci HELPDESK w OutIT4U.pl

Oprogramowanie

Helpdesk

Korzystaj z oprogramowania do zgłaszania problemów bez inwestowania ogromnych pieniędzy. Zdobądź kontrolę nad swoją firmą.

Globalna

Baza wiedzy

Korzystaj z naszej globalnej Bazy Wiedzy, którą stworzyliśmy na podstawie problemów wszystkich naszych klientów.

Czas

Realizacji ticketu

Dzięki rozliczaniu czasu realizacji Twoich ticketów, będziesz miał bezpośredni dostęp do wykorzystanego czasu usługi w danym planie.

Powiadomienia

Mailowe

Kontroluj na bieżąco wykorzystanie Twoich ticketów oraz czasu, dokupuj online brakujące godziny, aby Twoja firma mogła działać bez przerwy.

Pracownik

Działu IT

Korzystaj wynajmując pracowników działu Helpdesk w swojej firmie bez zatrudnienia, bez ZUS, bez urlopów i chorobowego.

Doświadczenie

Wiedzę i umiejętności

Korzystaj z wiedzy, doświadczenia i umiejętności ludzi, którzy mają 20 letnie doświadczenie, nie trać czasu na poszukiwania rozwiązań.

Jedno kliknięcie, by zacząć zarządzać problemami.

Problemy, zdarzenia, zgłoszenia

Dzieli Cię tylko jedno kliknięcie od tego abyś mógł zobaczyć co trapi Twoją firmę w dziedzinie IT. Z czym borykają się Twoi pracownicy. W łatwy i prosty sposób możesz przeglądać Twoje zgłoszenia i analizować  np. czas ich reakcji, ilość doprecyzowań aby osiągnąć oczekiwany rezultat załatwienia sprawy.

Wygodne zgłaszanie problemów, gdziekolwiek jesteś

Pełna kontrola zawsze i wszędzie

Rezponsywne oprogramowanie HELPDESK pozwoli Ci z każdego miejsca oraz z każdego urządzenia z przeglądarką internetową zarządzać i przeglądać swoje sprawy, które zostały zgłoszone na Twojego Helpdeska.

Statystyki Twoich zgłoszeń

Dostaniesz dostęp do statystyk Twoich zgłoszeń na Helpdeska, dzięki którym dowiesz się z jakimi problemami borykają się Twoi pracownicy. 

Zobacz, jakie korzyści dostaniesz z usługą HELPDESK?

no limit

osób zgłaszających

NIe ma znaczenia, czy masz 2 czy 20 pracowników w firmie. Każdy bez ograniczeń może zgłosić problem, który nasz dział Helpdesk IT rozwiąże w określonym czasie.

No limit

baza wiedzy

Dostarczamy Ci bez limitu dostęp do wiedzy zgromadzonej na przestrzeń 20 lat doświadczenia i problemów naszych klientów.

NO LIMIT

doświadczenia

Korzystaj bez ograniczeń z naszego doświadczenia w ramach swojego planu godzin. Jeżeli skończą się godziny, możesz korzystać dalej

OPROGRAMOWANIE

do pomocy zdalnej

Pomożemy zdalnie dzięki programowi do pomocy zdalnej, który pozwoli połączyć się do komputera Twojego pracownika i bezpośrednio pomóc.

Informatyk

bez kosztów zatrudnienia

Z Helpdesk otrzymujesz dedykowanego opiekuna swojej firmy, to tak jakbyś zatrudnił pracownika do działu, bez wszystkich kosztów zatrudnienia.

Oszczędność

pieniędzy i miejsca

Dzięki usłudze HELPDESK nie musisz inwestować pieniędzy w sprzęt oraz miejsce Twojego działu IT. Twój dział jest zdalny, a pracuje jakby był na miejscu.

Porównaj pakiety

Wybierz plan dla siebie Start Biznes Pro Premium

Cena netto / miesiąc

799 zł
1999 zł/1599 zł
2999 zł
4899 zł

Podstawowe różnice

Ilość godzin pracy Helpdesk

5h
15h
30h
60h

Cena za godzinę

159,80 zł
133,27 zł/106,60 zł
99,97 zł
81,65 zł

Rozliczenie ticketów

60 min
30 min
15 min
15 min

Maksymalna liczba ticketów

5
30
120
240

Maksymalna czas reakcji

48h
24h
12h
4h

Koszt extra godzin

160 zł
135 zł/100 zł
100 zł
85 zł

Baza wiedzy

Zarządzanie

System Ticketowy

Nie limitowana ilość użytkowników

Statystki zgłoszeń

Kontrola wykorzystanego czasu

Historia zgłoszeń

Usługi zawarte w planach Helpdesk

Zdalna pomoc

Pierwsza linia wsparcia

Doradztwo informatyczne

Usprawnienie działania firmy

Konfiguracja stacji roboczej dla nowego pracownika

Administracja serwerami Windows/Linux